KURUMSAL BAKIM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, içinde bulunan yazılımlar veya bilgisayar çevre birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar. %100 müşteri memnuniyeti amaçlanır.

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?
İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri, plotter vb. çevre birimlerinin sayısı 10 Bilgisayar ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken, tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?
Kurumsal Bakım anlaşması süresince , ayda bir kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılması, onarılamaması durumdan en kısa zamanda sorunun çözümü, Windows XP ,Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 işletim sistemi desteği, bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter, projeksiyon cihazı ve diğer çevre birimleri onarımı, MS Office uygulamaları ve virus desteği, garanti hizmetleri, orjinal yedek parça desteği, , Ticari ve Sektörel Programların Kurulum, Eğitim ve Desteklerinin verilmesi, standart hizmetlerimizden olup gerektiği durumlarda eleman outsourcing, help desk ve benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşmasının 1 yıllık süreler haline yapılmaktadır.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Yaptırmanın Avantaji Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantisi ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozuldugu için veri kaybına uğramazlar, verilerinin yedekleri her zaman alınır. Teknolojik gelismelerden haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ve yazılım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?
Öncelikle bir ön görüsme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, mühendislerimizle beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir brifing verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklügüne göre 1-5 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçeklestirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır. Firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.